>RST na oleji, část první. Demontáž.

>
Co budete potřebovat:

Imbus č.4, segrovky, gola sadu (stranový klíč) č.20 a 22, křížový šroubovák, technický benzín, štetku na lahve. Kupu hadrů. Trpělivost. Tento návod, nebo jiný návod :)

Vidlici rozděláme následovně:

Povolíme šroubovákem šroubek jistící kolečko štelování útlumu. Vyndáme kuličku a pružinku.
Povolíme šrouby na spodku nohou.
Sundáme vnější nohy.

Sundáme gumové dorazy.

Očistíme hadrem vše od vazelíny.
Vyndáme tlumící patronu pomocí goly č.22 a očistíme hadrem.
Vyndáme pružinu a trny pomocí goly č.20. Zase vše očistíme od vazelíny. I pružinu.
Sundáme segrovku a distanční podložku. Nemusím dodávat, že vše očistíme hadrem.
Vyčistíme vnitřní nohy uvnitř hadrem. Vnější nohy uvnitř pomocí hadru, technického benzínu a štetky zbavíme vazelíny. Pokud máme vše očištěno, oddechneme si neboť máme většinu špinavé práce za sebou.

Přístě se podíváme na to jak to zase dát vše dohromady.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>